Personalingången

Du som är anställd i kommunen och har ett konto i det administrativa nätet kan nå vissa av kommunens digitala system.

Du kan nå dem från vilken dator som helst, bara du har en internetuppkoppling. Du behöver bara logga in en gång för att nå alla system. 

På personalingången kommer du åt: 

Intranätet Kanalen 
Webmail 
Självservice, OBS fungerar ej i webbläsaren Firefox 
Telefonkatalogen
Webbhjälpen

Logga in på personalingången

Lösenordsportalen för att återställa eller byta lösenord

För dig som är chef

Logga in på Personec för chefer med SMS, arbetsdator och privat dator med ICA-klient

Logga in på Personec för chefer med sms, privat dator (första gången)

För dig som är lärare

Logga in på personalingången som lärare (lärplattformen+personalingången)

För dig som är timavlönad i Södertälje kommun

Logga in på Självservice timavlönade vid bemanning

Logga in på Självservice timavlönade vid Södertälje kommun

Logga in på Time Care Pool

E-tjänst för ansökan om friskvårdsbidrag - använd denna e-tjänst för att ansöka om friskvårdsbidrag. Senast 6 december måste du ansöka för detta år.

E-tjänst för att begära intyg från arbetsgivaren till A-kassan

OBS - det är nya telefonnummer till bemanningsassistenterna. Här hittar du de olika telefonnumren för att nå dem under rubriken Kontakt bemanning.

Information och manualer för timavlönade

Manual för timavlönade - Självservice (pdf, öppnas i nytt fönster)

Anställningsförmåner för timavlönade (pdf, öppnas i nytt fönster) 

För dig som är timavlönad i Telgekoncernen

Logga in på Självservice timavlönade i Telge koncernen

Manual för timavlönade i Telgekoncernen - Självservice

För dig som arbetar i Telgekoncernen

Logga in på Personec för personer som jobbar på Telge (ej timavlönade)

Problem med inloggning?

Prova detta först:

Om du har problem att logga in på Självservice hemifrån, prova att rensa cookies enligt denna instruktion.

Du kan också prova att återställa ditt lösenord i Lösenordsportalen. Det kan fungera om du har en kommunal mobiltelefon och om den registrerats för lösenordsåterställning. 

Om du fortfarande har problem med att logga in vänder du dig till servicedesk på 08-523 012 20.